338 604 megválaszolt kérdés

orvoskereso
search.gif Keresők... Írja kulcsszavait a kívánt mezőbe!

A szabályok kialakításakor orvos és egészségügyi szakértőink véleményét a lehető legnagyobb mértékben figyelembe vesszük.

A vélemény nyilvánítás lehetőségével (orvos válaszol privát fórum) a múltban többen éltek is, így a közös munka eredményeképpen elkészülhetett a jelenlegi szabályozás.

Kérjük, olvassa el a szakértőinknek készült gyakori válaszokat!
? A "Gyakori kérdések"-et elolvassák a kérdezőim?
? A "Gyakori kérdések"-et hogyan szerkeszthetem?
? Hány megválaszolatlan kérdésem lehet?
? Maximalizálni szeretném a napi kérdések számát. Hogyan tudom ezt megtenni?
? Véletlen üres, nem teljes vagy hibás választ küldtem egy kérdésre. Milyen lehetőségeim vannak?
? A kérdések szűrése hogyan történik?
? A kérdező személyéről mit lehet tudni?
? Általános üzenet, kérés, ajánlás a kérdezőkhöz. Ez mire való?
? Átlagos válaszidő. Mire jó?
? Beérkezett üzeneteim és Kérdések között mi a különbség?
? Díjért lehetek szakértő?
? Elveszett a begépelt válaszom küldés közben. Mi a teendőm?
? Kétszer kaptam meg ugyanazt a kérdést. Mit tegyek?
? Ki látja a nekem feltett kérdéseket és az én válaszaimat?
? Köszönőlevelet kaptam. Mit kell tennem?
? Milyen megoldásokkal támogatja az Orvostudakozó a szakértőket?
? Nem szeretnék válaszolni egy konkrét kérdésre. Milyen lehetőségeim vannak?
? Nem szeretnék válaszolni hétvégén. Hogyan tudom beállítani?
? Nem szeretnék válaszolni rendelési idő alatt. Hogyan tudom beállítani?
? Nem szeretnék válaszolni már több kérdésre. Mit kell tennem?
? Nem tudnak kérdezni tőlem. Milyen esetekben lehetséges ez?
? Nem válaszolok a kérdésekre. Mi történik ilyen esetben?
? Sablonok szerkesztése. Hogyan működik?
? Sértő levelet kaptam. Milyen lehetőségek vannak ilyenkor?
? Skype rendelés indításához mit kell tennem?
? Szabadság keret. Mi az, és mire való?
? Szabadságon voltam, mégis kaptam kérdést. Hogy lehet ez?
? Szabadságra szeretnék menni. Mit kell tennem?
? Szakértő szeretnék lenni a Fogorvostudakozó oldalon. Mi a feltétele ennek?
? Szakértő szeretnék lenni az Orvostudakozó oldalon. Mi a feltétele ennek?
? Szeretném újra aktiválni az "Orvos válaszol" rovatot. Miért nem sikerül?
? Továbbíthatok-e kérdést más szakértőhöz vagy szakértőkhöz?
question_mark

A "Gyakori kérdések"-et elolvassák a kérdezőim?


control.png

Ha Ön szerkesztett saját gyakori kérdéseket és válaszokat, akkor csak azok elolvasása és legalább egyszeri "kulcsszavas kérdés-keresés" után lehet Öntől kérdezni.

question_mark

A "Gyakori kérdések"-et hogyan szerkeszthetem?


control.png

A "Gyakori kérdések" az Üzenetek/Kérdések/Gyakori kérdések és válaszok szerkesztése linkre kattintva szerkeszthetőek. A használata opcionális. (Ezt a menüpontot csak az aktív szakértők látják. Ha az Ön szakértői profilja még nem aktív, akkor az Üzenetek/Kérdések menüpont még nem létezik az Ön menüjében.)

question_mark

Hány megválaszolatlan kérdésem lehet?


control.png

Alapbeállítás szerint korlátlan kérdése érkezhet. A Profilom/Beállítások menüpontban 1 és 40 közötti értékre korlátozható. (Ezt a beállítást csak az aktív szakértők látják.)

question_mark

Maximalizálni szeretném a napi kérdések számát. Hogyan tudom ezt megtenni?


control.png

A napi kérdések mennyisége nem korlátozható, helyette a megválaszolatlan kérdések számát lehet szabályozni a Profilom/Beállítások menüpontban. (Ezt a beállítást csak az aktív szakértők látják.)

question_mark

Véletlen üres, nem teljes vagy hibás választ küldtem egy kérdésre. Milyen lehetőségeim vannak?


control.png

A válasz elküldését követő első 5 percben a válasz módosítható, bővíthető.

Ha később veszi csak észre, hogy válasza nem megfelelő, akkor email-ben - az info@orvostudakozo.hu email címen keresztül - kérje a válasz törlését. Gyakran csak apró módosításokra van szükség a válaszban, ezért további felhasználás céljából a hibás válasz szövegét email-ben elküldjük Önnek.

Amennyiben egy bejegyzést kérésre töröltünk a rendszerből, a keresőkben (pl. Google) még pár hétig találatként jelentkezhet.

question_mark

A kérdések szűrése hogyan történik?


control.png

Ez hasonlóképpen megy végbe, mint a kéretlen levelek (SPAM-ek) szűrése. A látogatóktól érkező kérdéseket egy kétrétegű szűrőn keresztül - mégis azonnal - kapják meg szakértőink. A szűrő havonta több száz (letiltott IP címről érkező, kompromittáló, trágár) levelet kap el, hogy ezzel is a terhelést vegyük le a válaszok szerzőiről.

question_mark

A kérdező személyéről mit lehet tudni?


control.png

A külső kérdések nem e-mail címekről érkeznek, csak egy jeligét és egy szövegdobozban a kérdéseit adja meg a felhasználó.

Ezen túl a rendszer elmenti és tárolja a kérdező IP címét, mely így a későbbiekben is a rendelkezésünkre áll. Az esetek többségében ez egy dinamikusan kiosztott, nem fix IP cím, amit csak bűncselekmény gyanúja esetén adhatunk ki az illetékes hatóságnak. A szakértőnek közvetlenül nem adjuk át a bizalmas adatokat.

question_mark

Általános üzenet, kérés, ajánlás a kérdezőkhöz. Ez mire való?


control.png

A szakértők egy általános üzenetet (kérést, ajánlást) tudnak írni, mellyel az összes kérdezőt egyszerre lehet megszólítani.

A kérdések-válaszok lapon az infopanelen jelenik meg vörös színnel az üzenet. A használata opcionális és az Üzenetek/Kérdések/Üzenetem a kérdezőknek menüpont alatt szerkeszthető. (Ezt a menüpontot csak az aktív szakértők látják. Ha az Ön szakértői profilja még nem aktív, akkor az Üzenetek/Kérdések menüpont még nem létezik az Ön menüjében.)

question_mark

Átlagos válaszidő. Mire jó?


control.png

Az utolsó 300 szakértői válaszidő alapján átlagolt érték, mely minden szakértői adatlapon nyilvánosan megjelenik. A látogatóknak így lehetőségük nyílik átlagos válaszidő (a válaszadás gyorsasága) alapján választani szakértőt. A törlésre bejegyzett és törölt kérdéseket nem számítjuk bele az átlagba.

question_mark

Beérkezett üzeneteim és Kérdések között mi a különbség?


control.png

A Kérdések menüpont alatt találja az "Orvos válaszol" (vagy "Szakember válaszol") rovat kérdéseit. Ezeket a kérdéseket regisztráció nélküli látogatók (betegek, hozzátartozók) teszik fel Önnek. Válaszadást követően a kérdés és a válasz minden Internetező számára nyilvánossá válik.

A "Beérkezett üzenetek" egy belső postafiók, tehát ezek a levelek és az Ön válaszai nem jelennek meg nyilvánosan a weboldalon. Itt találhatja az oldal regisztrált felhasználóitól érkezett leveleket. Amikor Ön válaszol egy ilyen levélre, a címzettet email-ben értesítjük. A címzett csak a weboldalra történő belépés után tudja az Ön válaszát elolvasni. A címzettek ebben az esetben orvosok, szakemberek és páciensek is lehetnek (ha a Profilom/Beállítások menüpontban engedélyezve van). A beérkező levelek mennyiségére itt nem alkalmazható korlátozás, tehát a belső levelező 24 órában fogadja a leveleket az oldal regisztrált felhasználóitól.

question_mark

Díjért lehetek szakértő?


control.png

Az orvos válaszol (és egyébként más szakértői tevékenység) koncepciója az Interneten, hogy a jelentkező egy bizonyos éves díjért (százezres nagyságrend) lehet az oldal szakértője, aki abban bízik, hogy válaszaiból, jelenlétéből nyereségre tesz szert.

Az Orvostudakozón a jelentkezésnek és a tevékenységnek nincs anyagi vonzata. Ennek megfelelően, aki nem rendelkezik magánrendeléssel, az saját szabadidejéből áldozva karitatív munkát végez, melyet az Orvostudakozó és a Betegek igen nagyra értékelnek. Köszönjük!

A weboldalon a kérdések feladása szintén ingyenes.

question_mark

Elveszett a begépelt válaszom küldés közben. Mi a teendőm?


control.png

Az "Elveszett szöveg visszaállítása" funkció a Beérkezett üzenetekben, a Kérdésekben az Elküld gomb után található.

Ha bármilyen okból megszakad a kapcsolat a szerverrel, és a "Lap nem megjeleníthető" üzenetet kapja, a begépelt válasz akkor is mentve marad az Ön számítógépe memóriájában.

Ilyenkor vissza kell menni a válaszoló oldalra, és rá kell kattintani az "Elveszett szöveg visszaállítása" gombra, majd a szöveg végleges formába öntését követően az "Elküld" gombra.

question_mark

Kétszer kaptam meg ugyanazt a kérdést. Mit tegyek?


control.png

A felesleges levél példányokat be kell jelölni törlésre! Ha Ön ezt nem teszi meg, akkor három nap után automatikus tiltásban részesül.

Ha bármely beérkezett kérdése három napja nincs megválaszolva, a rendszer email emlékeztetőt küld Önnek. A levélben tájékoztatjuk a megválaszolatlan levelek számáról, a levelek jeligéiről és a kérdések feltevésének időpontjairól. A három napnál régebbi kérdés vagy kérdések megválaszolását követően a látogatók ismét kérdezhetnek Öntől.

question_mark

Ki látja a nekem feltett kérdéseket és az én válaszaimat?


control.png

Az alábbiak az "Orvos válaszol" és "Szakember válaszol" rovatokra érvényes, a Belső üzenetküldésre nem.

Amíg a kérdésre Ön nem válaszol, csak a kérdés jeligéje látható az Ön szakértői oldalán. Törlésre jelölés után az Önnek írt kérdések jeligéje sem nyilvános többé.

Megválaszolás után azonban a kérdés és az Ön válasza teljesen nyilvánosan olvasható az Interneten bárki számára. Ez azzal is jár, hogy a különböző keresőprogramok (Google, Yahoo stb...) indexelni fogják és kereshetővé teszik az információt.

Egy kérdés/válasz a törlésre bejegyzéskor azonnal eltűnik az oldal nyilvános felületeiről. Az Orvostudakozó a törlés jóváhagyását vagy esetleges visszautasítását adminisztrálja és nyilvánosan megjeleníti.

Amennyiben egy bejegyzést kérésre töröltünk a rendszerből, a keresőkben még pár hétig találatként jelentkezhet.

question_mark

Köszönőlevelet kaptam. Mit kell tennem?


control.png

Ezekre a levelekre is röviden válaszolni kell (lehetőség van sablon használatára), vagy be kell jelölni törlésre! A rendszer nem különbözteti meg a köszönőleveleket az egyéb - konkrét kérdéseket is tartalmazó - levelektől, ezért ha Ön nem válaszolja meg, akkor három nap után automatikus tiltásban részesül.

Ha bármely beérkezett kérdése három napja nincs megválaszolva, a rendszer email emlékeztetőt küld Önnek. A levélben tájékoztatjuk a megválaszolatlan levelek számáról, a levelek jeligéiről és a kérdések feltevésének időpontjairól. A három napnál régebbi kérdés vagy kérdések megválaszolását követően a látogatók ismét kérdezhetnek Öntől.

question_mark

Milyen megoldásokkal támogatja az Orvostudakozó a szakértőket?


control.png

Az Orvostudakozó rendszeresen nagy energiát fektet a szakértői rendszer fejlesztésébe. A célunk, hogy a lehető legkevesebb időt vegye el Öntől és a betegektől a "technika ördöge".

Már megvalósult fejlesztéseink szakértőink részére:
- szakértői tevékenység magyar és/vagy angol felületen,
- "elveszett szöveg" visszaállítása például Internet kapcsolat hibája miatt,
- a válasz elküldése utáni online módosítási lehetőség 5 percig,
- a kérdés bejelölése törlése a törlés indokának kiválasztásával,
- a megválaszolatlan kérdések limitálása,
- igény szerint a kérdések korlátozása éjszaka, hétvégén, szabadság és rendelési idő alatt,
- egyedi "Szabadságon vagyok" üzenet,
- sablon szövegek szerkesztése és beszúrása,
- saját gyakori kérdések és válaszok szerkesztése,
- általános üzenet a kérdezőkhöz,
- trágár levelek átirányítása a szerkesztőséghez,
- látogatók azonosítása, egyazon kérdezőtől érkező kérdések leválogatása, vagyis szűrés a visszatérő látogatókra,
- IP cím szerinti szűrés, szükség esetén bannolás (kitiltás),
- Cookie szerinti szűrés, bannolás,
- grafikonok az új és visszatérő kérdezőkről és a szakértői válaszidőkről,
- részletes statisztika,
- automatikus kurzorpozíció,
- automatikus "Kedves" vagy "Tisztelt" megszólítás

question_mark

Nem szeretnék válaszolni egy konkrét kérdésre. Milyen lehetőségeim vannak?


control.png

A kérdést a weboldalon keresztül bejelölheti törlésre, amely a feldolgozás függvényében - általában egy-két nap - törölt állapotot vesz fel. Ekkor a kérdés továbbra is a rendszerben marad, azonban csak Ön és az adminisztrátor látja. A bejelöléstől kezdve a kérdést nem számítjuk bele a megválaszolatlan kérdésekbe és az átlagos válaszidőbe.

Másik lehetőség a végleges törlés. Email-ben - az info@orvostudakozo.hu email címen keresztül - kérje, ha véglegesen szeretne egy kérdés a rendszerből (adatbázisból) töröltetni.

question_mark

Nem szeretnék válaszolni hétvégén. Hogyan tudom beállítani?


control.png

A Profilom/Beállítások menüpontban beállítható.

Beállítása esetén két teljes napig, szombat 0 órától vasárnap 24 óráig a látogatók nem tudnak kérdést feltenni Önnek.

question_mark

Nem szeretnék válaszolni rendelési idő alatt. Hogyan tudom beállítani?


control.png

A Profilom/Beállítások menüpontban beállítható.

Beállítása esetén a látogatók nem tudnak kérdést feltenni Önnek mialatt Ön rendel.

Fontos megjegyezni, hogy a rendszer számára az számít rendelési időnek, amit Ön beállított a Profilom/Munkahelyem menüpontoknál. Ha Ön például minden napra 6-22 közötti rendelési időt állít be, akkor a "Nem szeretnék válaszolni rendelési idő alatt" beállítás mellett a látogatók csak éjszaka fognak tudni kérdezni Öntől.

question_mark

Nem szeretnék válaszolni már több kérdésre. Mit kell tennem?


control.png

Kérjük, ebben az esetben válaszolja meg az aktuálisan megválaszolatlan kérdéseket. Ezután válassza a Profilom/Beállítások menüpontot, ahol kiiratkozhat a rovatból.

Másik lehetőség, hogy email-ben - az info@orvostudakozo.hu címre írt levélben - kéri a szakértői profil megszüntetését.

A szakértői rovat nem ingyenes hirdetési felület. Ha nem kíván már válaszolni, kérjük, iratkozzon ki a rovatból!

question_mark

Nem tudnak kérdezni tőlem. Milyen esetekben lehetséges ez?


control.png

1. Az Orvostudakozó ideiglenesen letiltotta a kérdezés lehetőségét, mert

1.1. Önnek három napnál régebbi megválaszolatlan üzenete van.
(A beállítással a kérdezők érdekeit próbáljuk védeni, annak érdekében, hogy ne torlódjanak fel a meg nem válaszolt kérdések.)


2. Az Ön beállításai pillanatnyilag nem teszik lehetővé a kérdés feltevését, mert

2.1. a megválaszolatlan kérdéseinek száma elérte a megadott értéket;
(Ez az érték alapesetben korlátlan. Jelenleg szakértőink túlnyomó része nem változtatott ezen a beállításon. A beállítással féken tudja tartani a kérdések özönét.)

2.2. a szabadság alatt nem fogad kérdéseket;

2.3. hétvégén (szombat 0 órától vasárnap 24 óráig) nem fogad kérdéseket;

2.4. éjszaka (23 órától 08 óráig) nem fogad kérdéseket;

2.5. a beállított rendelési idő alatt nem fogad kérdéseket.


A fenti okok halmozódása is lehetséges.

question_mark

Nem válaszolok a kérdésekre. Mi történik ilyen esetben?


control.png

Kérjük, a beérkező kérdéseket legfeljebb három napon belül megválaszolni szíveskedjen!

Ha bármely beérkezett kérdése három napja nincs megválaszolva, a rendszer email emlékeztetőt küld Önnek. A levélben tájékoztatjuk a megválaszolatlan levelek számáról, a levelek jeligéiről és a kérdések feltevésének időpontjairól. A három napnál régebbi kérdés vagy kérdések megválaszolását követően a látogatók ismét kérdezhetnek Öntől. További emlékeztetőket küldünk a negyedik, az ötödik és a hatodik napon.

Amennyiben - a legrégebbi kérdés időpontjától számítva - egy hétig sem történik válaszadás, a rendszer automatikusan megszünteti a szakértői profilt, melyről tájékoztatást küld Önnek e-mailben.

Az Ön munkája és a kérdések nem vesznek el, csak pillanatnyilag a szakértői oldalon keresztül nem érhetőek el. Ha az egy hét utáni passziválást követően ismét válaszolni szeretne kérdésekre, akkor a régi kérdéseket meg kell válaszolni, majd - belépés után a kezdőlapon - újra lehet aktiválni az "Orvos válaszol" rovatot.

Ha ennek ellenére sem tudja aktiválni a rovatot, elképzelhető, hogy a szerkesztőség már nem tartja fent Önnek az újra aktiválás lehetőségét. Amennyiben a rendszer már négy alkalommal szüntette meg a szakértői felületét, a szakértői modul nem reaktiválható!

question_mark

Sablonok szerkesztése. Hogyan működik?


control.png

A szakértők sablonokat tudnak rögzíteni, melyeket válaszadáskor be lehet illeszteni. Ezekből a sablonokból több is beilleszthető egy válaszba, keverve a gépelt szöveggel. Lehet egysoros és többsoros sablont is írni.
A sablon szövegek szerkesztése (hasonlóan a gyakori válaszokhoz) az Üzenetek/Kérdések menüpontnál lehetséges. A használata opcionális. (Ezt a menüpontot csak az aktív szakértők látják. Ha az Ön szakértői profilja még nem aktív, akkor az Üzenetek/Kérdések menüpont még nem létezik az Ön menüjében.)

question_mark

Sértő levelet kaptam. Milyen lehetőségek vannak ilyenkor?


control.png

Amennyiben ilyen levelet kap, kérjük, jelölje be törlésre!

Email-ben - info@orvostudakozo.hu - a kérdés adatbázisból történő végleges törlését is kérheti.

question_mark

Skype rendelés indításához mit kell tennem?


control.png

Egy hitelesített végzettség, fénykép és Skype azonosító megadása a feltétel.

Először szakember vagy orvos tagságra van szüksége, amit a regisztrációs oldalon kezdeményezhet. Ha már szakemberként vagy orvosként használja az Orvostudakozó weboldalt, akkor hitelesítenie kell egy végzettségét vagy képzettségét. A Skype rendelés rovathoz legalább egy államilag akkreditált egészségügyi végzettségre van szükség.

A hitelesítéshez több lehetőség is adott:

- Elküldheti az oklevelek másolatát az info@orvostudakozo.hu email címre!
- Ha nem tud szkennelni, a faxon történő beküldést ajánljuk. Fax számunk: +36 1 221 7765
- Ha faxolni sem tud, a postacímünkre történő postázás lehetősége marad. Címünk: Kiwa Dental Kft., 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 97/B

További feltétel, hogy eljuttasson részünkre egy portré fényképet önmagáról. A fotót a weboldalon keresztül feltöltheti, de email-ben az info@orvostudakozo.hu címre is megküldheti.

Végezetül egy Skype azonosító megadására van szükség a Profilom/Személyes adataim menüpontnál.

question_mark

Szabadság keret. Mi az, és mire való?


control.png

Az Orvostudakozó 2010. február 26-án bevezette a szabadság keretet. Ennek értelmében minden szakértő a tárgyévben összesen 60 nap szabadságot vehet igénybe. A rendszer másodperc pontossággal összegzi a szabadságokat, de csak nap és óra kerekítéssel jelzi a szakértőnek az Üzenetek/Kérdések/Kérdések statisztikája menüpontnál.

A keret leteltével a szabadság NEM állítható be újra, tehát a látogatók kérdezhetnek (amennyiben más szűrési szempont nem játszik közre) egészen tárgyévet követő év január 1. 0:00 óráig.

A fenti szabályozás a "Szakember válaszol" rovatra is vonatkozik.

Ha Ön nem szakértő, akkor a rendszer nem jegyzőkönyvezi a szabadságot és szabadság kerete sincsen, de a látogatók tájékoztatása érdekében használhatja a "szabadságra mentem" funkciót.

question_mark

Szabadságon voltam, mégis kaptam kérdést. Hogy lehet ez?


control.png

Alapbeállítás szerint a szakértő szabadság alatt is kaphat kérdést. A Profilom/Beállítások menüpontban ez megváltoztatható. (Ezt a beállítást csak az aktív szakértők látják.)

A "szabadságom alatt kérdezhetnek" beállítás kizárólag a kérdésekre vonatkozik, a belső üzenetekre nem. A belső levelező 24 órában fogadja a leveleket az oldal regisztrált felhasználóitól.

question_mark

Szabadságra szeretnék menni. Mit kell tennem?


control.png

Belépés után a bal felső sarokban a "nincs szabadságon" linkre kell kattintani.

Ha Ön nem szakértő, akkor a rendszer nem jegyzőkönyvezi a szabadságot és szabadság kerete sincsen, de a látogatók tájékoztatása érdekében használhatja a "szabadságra mentem" funkciót.

Aktív szakértők esetében a szabadságot a rendszer automatikusan jegyzőkönyvezi és összegzi. Az éves szabadság keret 60 nap, melyet a Üzenetek/Kérdések/Kérdések statisztikája menüpontban lehet nyomon követni. Alapbeállítás szerint Öntől szabadság alatt is kérdezhetnek. A Profilom/Beállítások menüpontban ez megváltoztatható.

A szabadság letelte után ne felejtse el a beállítást módosítani!

question_mark

Szakértő szeretnék lenni a Fogorvostudakozó oldalon. Mi a feltétele ennek?


control.png

A Fogorvostudakozó weboldalon automatikusan szakértővé válik minden az Orvostudakozó weboldalon szakértő fogszakorvos.

question_mark

Szakértő szeretnék lenni az Orvostudakozó oldalon. Mi a feltétele ennek?


control.png

Először szakember vagy orvos tagságra van szüksége, amit a regisztrációs oldalon kezdeményezhet. Ha már szakemberként vagy orvosként használja az Orvostudakozó weboldalt, akkor hitelesítenie kell végzettségeit és képzettségeit. Az Orvos válaszol rovathoz legalább egy szakvizsgára, míg a szakember válaszol rovathoz legalább egy államilag elismert egészségügyi végzettségre van szükség.

Attól, hogy Ön orvosként vagy szakemberként regisztrált az Orvostudakozó oldalon, még nem lesz automatikusan szakértő nálunk. Az oklevelek elküldése csak abban az esetben szükséges, ha válaszolni szeretne kérdésekre weboldalunkon. Ettől függetlenül hitelesítheti végzettségeit, akkor is, ha nem kíván szakértő lenni.

A hitelesítéshez több lehetőség is adott:

- Elküldheti az oklevelek - szkennerrel vagy digitális fényképezőgéppel készült - másolatát az info@orvostudakozo.hu email címre!
- Ha nem tud szkennelni, a faxon történő beküldést ajánljuk. Fax számunk: +36 1 221 7765
- Ha faxolni sem tud, a postacímünkre történő postázás lehetősége marad. Címünk: Kiwa Dental Kft., 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 97/B

További feltétel, hogy eljuttasson részünkre egy portré fényképet önmagáról. A fotót a weboldalon keresztül feltöltheti, de email-ben az info@orvostudakozo.hu címre is megküldheti.

A szakértői tevékenység térítésmentes, tehát kötelezettség és fizetendő díj nincs.
Ellenszolgáltatás nem kérhető érte.

Önkéntes, bármikor lemondható. A tevékenység lemondása esetén a régi kérdések és válaszok az archívumban találhatóak meg.

A szakértői válaszokon keresztül lehetőség van a saját vállalkozás népszerűsítésére.

A szakértői viszonyt külön indoklás nélkül Orvostudakozó is felmondhatja!

question_mark

Szeretném újra aktiválni az "Orvos válaszol" rovatot. Miért nem sikerül?


control.png

Ha az egy hét utáni passziválást követően ismét válaszolni szeretne kérdésekre, akkor a régi kérdéseket meg kell válaszolni, majd újra lehet aktiválni az "Orvos válaszol" rovatot.

Ha ennek ellenére sem tudja aktiválni a rovatot, elképzelhető, hogy a szerkesztőség már nem tartja fent Önnek az újra aktiválás lehetőségét. Amennyiben a rendszer már négy alkalommal szüntette meg a szakértői felületét, a szakértői modul nem reaktiválható!

question_mark

Továbbíthatok-e kérdést más szakértőhöz vagy szakértőkhöz?


control.png

Nem, mivel a kérdező az Ön profilja alatt fogja a választ keresni.

szakemberkereso
search.gif Szakember keresés...
Hirdessen az Orvostudakozón
Diagnózis.hu
©2007-2014 Orvostudakozó - Minden jog fenntartva!